Re: net przez radiolinie ?

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 09:59:19 MET

Pamiętnego dnia Mon, 24 Mar 2003 19:44:31 +0100, Andrzej napisał(a):

>gadalem dzisiaj z gosciami i mowia , ze trasfer do 1 Mbit/s , czy ktos
>surowal po niecie na radiolini ? To jest teoretycznie 2x tyle co neostrada ,
>tylko ,ze w praktyce moze byc 2 wolniej . Jak bedzie tak samo to pol biedy .
>Jak w ogole wyglada to od strony technicznej ? wie ktos ?

Bede mogl Ci powiedziec cos za jakies 2-3 tygodnie, bo maja mi
zainstalowac.
Instalacja - 150 zl
Abonament - 70 zl za lacze 64 kb/s (90 zl za 128 kb/s)

Jak u Was wyglada z cenami za taki dostep do internetu, bo wydaje mi
sie, ze jest to dobra cena. W sumie jest to pierwsza firma w moim
miasteczku, ktora oferuje staly dostep, wiec nie mam specjalnego
wyboru.

--
pzdr, Adam Gołąbiewski
www.jurata.prv.pl