Re: Dlaczego _żadne_ windows nie instaluje się na Asusie A7V8X ???

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.plspam)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 17:52:12 MET

"Froff" <froff_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
> Już opadają mi ręce.
> Poskładałem sobie peceta z Athlonem 2000+,
> płytą Asus A7V8X, grafiką na Radeonie 9000
> i Caviarem 80GB.

1. wgraj najnowszy BIOS do plyty
2. wywal wszystko z komputera z wyjatkiem karty graficznej
3. zainstaluj XP bez zadnych "Czarow" zabootuj z plytki i NIM zaloz partycje
i cala reszte - ZADNYCH partition magikow jak tutaj wlasnie niektorzy
Magikowie polecali

ciesz sie dzialajacym systemem - jak nie zadziala to wymieniaj
1. pamieci
2. plyte

chyba ze masz wyjatkowego pecha i procek jest walniety ;)

Pozdrawiam
Slawek