efekty na Soundblaster64 Pci

Autor: Marcin (mr30_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 16:50:21 MET

witam
mam pytanie...bo do karty dzwiekowej (creative SB 64Pci) jest taki programik
demo Eax czy cos podobnego...i w nim sie puszcza jakis plik *.wav i on
pozwala na umieszczanie tego dzwieku w przesztrzeni i dodatkowo wybrac typ
otoczenia(reverb)....
i teraz wlasciwe pytanie czy da sie jakos wykorzystac te wbudowane efekty
przy podlaczonej gitarze...bo wszelkie programy na komputer maja
opoznienia..nawet 30ms to zaduzo..niby jak sie wlaczy echo to nie
przeszkadza..ale przy reverb juz odczuwa sie to.......
potrzebuje poprostu znalezc sposob zeby wykorzystac pc do generowania
efektow w real time bo nie stac mnie na wydanie ilus tysiecy na efekty
gitarowe....