Re: Polacy mistrzami swiata w programowaniu

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_tworek.one.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 15:43:54 MET

> Sam sobie popraw zanim zaczniesz pouczać innych, mistrzu
> świata z bożej łaski... :(

Moj czytnik jest skonfigurowany poprawnie, co mozna stwierdzic
z postow z przeszlosci i przyszlosci. Dlaczego tutaj wstawil
takie kodowanie nie mam pojecia, tym bardziej ze w ustawianiach
nic nie zmienialem i nie mam zaznaczonej opcji
"Odpowiedz na wiadomosci uzywajac formaty w jakim zostaly wyslane"
Ale to juz pewnie tajemnica Microsoftu.

Pozdr

--
Marcin Tworek