Re: Plyta glowna - AMD - wypas.

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 13:13:03 MET

tomek wrote:

> To dalej nic nie zmienia ,znajdziesz jeszcze pewnie inne które będą
> działać z tą grafiką .

Wtedy swiadczy to o rozrzucie jakosciowym produktow Abita.

> Na podstawie dwóch czy 3 przypadków nie można stwierdzać że plyta
> jest zła.

Jest zla bo ma miedzy innymi slabe stabilizatory zasilajace AGP.
Jesli plyta wybiera sobie karty to smiec nie plyta...

> Przecież to że płyta nie współpracuje z tym kartami nie
> przekreśla chyba jej jako dobrej płyty ,

To nie jest jedyny problem kt7/a...

> od Abita możesz spokojnie dowiedzieć się z którymi kartami były i są
> problemy ?

ROTFL
Jestes rozbrajajacy :) Czyli dla Ciebie to calkowicie normalna sytuacja,
ze plyta teoretycznie zgodna z AGP x2/x4 nie chce wspolpracowac z karta
zgodna ze standardem AGP x2/x4? Prosze o odpowiedz na to pytanie.

BTW chyba sie powtarzam.

> To tak samo jak bym wciskał innym grupowiczom że skoro baracuda nie
> działa dobrze z w trybie raid to segate robi złe dyski a szczególnie
> b4 .

Czy ja napisalem, ze Abit robi zle plyty? Ja tylko twierdz, ze kt7/a jest
nie udanym modelem i mam duzo faktow na poparcie tego.

Co do B4 to ma ona nie dopracowana wspolprace z RAID i do tego wykretnie
przyznaje sie Seagate. Nie ma znaczenie czy dysk polecam czy nie fakty sa
faktami. Twoje analogie nie maja sensu...

> Pisze o tym że nie ma obecnie firmy która jest w 100% kompatybilna ze
> wszystkim

I dla Ciebie jest to calkowicie normalna sytuacja do przyjecia?!

> sorry ale coś za coś , abit kt7 nie miał sobie równych przy
> kręceniu procków , to na pewno przy prędkości z jaką go wypuszczono na
> rynek musiały i mogły pojawić się jakieś niedociągłości ,

Inne czolowe firmy jakos nei mialy z tym problemu, a i sam Abit wczesniej
wypuszaczl swietne produkty.

> i po to jest faq producenta żeby kupować to co do niej producent zaleca
> . Ty pewnie tego nie rozumiesz

Aha czyli wystrczy napisac na stronie producenta:
Sorry ale nasz produkt nie chce pracowac z produktem tamtej firmy mimo ze
u innych pracuje poprawnie. Naprawde przepraszamy nie uznajcie tego za
wade naszego produktu.

> Taka to wybredność że np soyo jedzie a asus czy abit już nie , i tak
> nie skumasz ;-)

"NIe kumam". Starsznie mieszasz i na dodatek beznadziejnie cytujesz.

> Ja wole z żoną , Ty "bawisz się " z komputerami , hmm można i tak .

Daruj sobie takie zlosliwosci...

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"