Re: Dlaczego _żadne_ windows nie instaluje się na Asusie A7V8X ???

Autor: Feromon (ferromon_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 12:38:43 MET

Użytkownik "Froff" <froff_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Już opadają mi ręce.
> Poskładałem sobie peceta z Athlonem 2000+,
> Czy ktoś pomoże uratować moje zdrowie psychiczne?

Podaje telefon do znajomego psychologa: 603777621 (Kraków)

> płytą Asus A7V8X, grafiką na Radeonie 9000
> i Caviarem 80GB.

Ekstra płytka, Radeon cieńki ;))
IMHO Windows 98 bez łatek nie radzi sobie z dyskami powyżej 60GB
Podziel go na kawałki, najlepiej pierwsza partycja < 8GB

> Nie mogę zainstalować _żadnego_ windows.

Wiem, że jeśli przy Win98 przy instalacji robi sie "ciemność" to należy
zainstalować z kartą graficzną PCI
a potem zmienić, albo instalować przez setupcor.exe zamiast setup.exe

> System wygląda ok od strony pamięci i procesora.

Pamieci to przetestuj programem startującym z dyskietki, znajdziesz na
pl.comp.pecet, nie pamiętam nazwy (mem86 chyba)

Powodzenia
Feromon