Re: płyty na chipsecie nForce 2

Autor: Wojtek (wda_at_poczta.pnet.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 12:45:17 MET

Hi
3 tygodnie kupiłem Abita NF7S - full wypas (Fire Wire, USB, Dźwięk 5.1,
wyjście światłowodowe, Lan, Serial -ATA), chodzi miodzio, bez zwisów. Dwa
złącza SrialATA, co umożliwia (na etapie startu komputera) ustawić, czy jest
1 czy 2 dyski czy jest jest "normalny" dysk czy RAID. Do tego przejściówka
SerialATA-ATA. Podłączyłem do tego HDD 80GB z pamięcią 8MB i ustawiłem jako
dysk startowy. 2 x RAM 256MBSamsung.
Wcześniej miałem DFI (KT400) chodziło nieźle ale różnica w prędkości jest
wprost ogromna.
Wszystko instaluje się bez problemów - ja jestem zadowolony.
Abit NF7S, Athlon 2000+, Radeon 9000 Gigabyte