Re: problem z rozbudową msi 6330

Autor: KSX (ksx_at_ksx.prv.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 12:18:32 MET

dzięki za info (MaPia też)

może napiszę czego się dowiedziałem w międzyczasie
przeszukałem grupy dokładniej i:
- rzeczywiście 1700+ i 1800+ powinny chodzić na tej płycie - są osoby, które
twierdzą, że mają taki zestaw). co ciekawsze, na grupach angirlskojęzycznych
dotarłem do wypowiedzi kilku osób, które twierdzą, że na różnych odmianach
6330 bez problemu działają wszystkie procesory z zakresu 1800+ do 2200+.
ciekawe, czy ktoś w Polsce tego próbował...
twierdzenie na stronach msi, że niby do 1800+ ma spowodować, żeby ludzie
kupowali coraz to nowsze płyty...
- pamieć. w tym temacie nadal nie mam pewności. będę jeszcze szukał... ale
wieść gminna niesie (wypowiedzi osób, które podobno sie znaja) że bywają
problemy na via kt133a z nowymi sdram'ami... najpewniej będzie zanieść do
sklepu, żeby włożyli...

--
KSX