Re: Dlaczego żadne windows nie instaluje się na Asusie A7V8X ???

Autor: agaga20_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 27 Mar 2003 - 11:51:58 MET

> Może
> felerny
> eliminować
> dyskietek i
> pamięci
> walki,
> kupował
>
> Nie sądzę by to była wina procesora.
> Podczas zabaw innych niż instalowanie windows nigdy nic się nie stało.
> Poza tym błędy zawsze są takie same i w tych samych
> miejscach (w ramach tego samego windows).
> To raczej sugeruje, że procesor i pamięć są ok, bo z ich powodów pady
> byłyby pewnie przypadkowe.
> [...]

Nie upieram się przy swoim, ale trochę przy sprzęcie robię więc zwracam uwage
na punkty gdzie może tkwić błąd. Miałem kiedyś taki przypadek, że komputer
stale się wieszał w jednym miejsacu, a wszystkiemu winna była myszka, albo
taki, że komputer wieszał się w jednym i tym samym miejscu a problemem było -
zdziwisz się - prowadnica procesora - to był slot 1. Zdiąłem podstawkę,
wsadziłem procka bez prowadnicy i po problemie. Komputer może się wieszać
również na skutrek dysku, albo samego pasma od dysku. Sprawdź zatem również
pasmo.
Czekam na wyniki Twojeich działań. Jestem ciekaw co powoduje, że masz takie
problemy.
Pozdrwaiam
Krzysiek