Re: nieudane wyciszanie zasilacza - czemu ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 23:48:33 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> Lepsza by była fachowa izolacyjna, albo kup rurkę termokurczliwą. Zwykła
> taśma potrafi się dziwnie zachowywać na ciepło, albo jak złapie wigoci.

Dobra, idę jutro na poważne zakupy do sklepu elektronicznego :)

> Nie trzeba marnować, wystarczy dolutować się do zacisku. Styki wtyczki są
> wyjmowalne - trzeba przygiąć zatrzaski. Poza tym są do kupienia/zrobienia
> rozgałęźniki.

Właśnie - kupię sobie igiełki i dolutuję przewodu. Albo właśnie
oporniki (kilka 27 Ohm mi polecają - dobre ?).

> Y? Podobno duże. Nie ważyłem się sprawdzać. Zasilacz masz z automatem
> przeciwprzeciążeniowym?

Na to wygląda - słychac było jakieś brzęczenie w środku zasilacza tylko, ale
nic nie ruszyło. Wogóle niezły ten zasilacz - obudowa z nierdzewki,
radiatory o klasę lepsze niż w L&C 230W (a wątpię, żeby ten miał chodź ze
200W), wiatrak 10x10cm którym można włosy suszyć...

BTW: jak długi może być kabel od płyty gł do wiatraka ? Po pierwsze
przydałby się wyłącznik a po drugie - kiedyś będzie lato i przydałby
się nawiew na usera :)))

> Problem z fizyką jest taki, że coniektórzy uczyciele nie dość że sami nie
> rozumieją fizyki (ani nawet nie rozumią ;-) ), to jeszcze czasem potrafią
> zniechęcić tych, co by sobie doczytali co trzeba i z satysfakcją pojęli
> jak działa świat wokół nich :-(

No, Tobie się udaje coś wręcz przeciwnego.

> PS wyko_rz_ystać

Dzięki, wykoRZystam tą uwagę w przyszłości :)

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]