Re: DVD-ROM - co sie teraz kupuje ?

Autor: agaga20_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 27 Mar 2003 - 11:36:03 MET

> Potrzebuje wsadzic w nowy zestaw jakis DVD-ROM.
> Co proponujecie bo dawno juz w tym temacie nie grzebalem,
> a na cdrinfo.pl same starocie w testach.

Właśnie pisałem niedawno posta na ten sam temat. I poecano mi rózne czytniki,
ale większość była za Pioneerem 119, również Toshiba i TEAC. Podobno to są
najlepsze, najbardziej stabilne, czytają najw ięcej piratów. Były również
pojedyncze głosy za Asusem. Ale zakupu jeszcze nie dokonałem, czekam na
pieniądze.
Pozdrawiam
krzysiek