Re: AthlonXP crash test ;-)

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 11:33:26 MET

Użytkownik "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" napisał:

> Nabyłem niedawno A1700+ BOX, maszynka śmiga ładnie ale jedno mnie
> nurtuje. Podczas zakładania na procesor firmowego radiatora musiałem uzyć
> BARDZO DUŻEJ siły, aby zapiąć zatrzask na podstawce procesora.

Ja rowniez przy zakladaniu boxowego radiatora sporo sie za pierwszym razem
nameczylem, szczegolnie z odginaniem klamry bo wchodzila mocno pod
radiator. Musialem nie dosc ze docisnac w dol to jeszcze odgiac na zewnatrz.
Po calym zabiegu bylem naprawde mokry i blady ;-))) Ale pozniej jak
wymienialem
0,18 na 0,13 i zakladalem ponownie ten sam radiator to juz bylo o wiele
latwiej, z czasem sam sie chyba "ulozyl" ;-)

Tom