Re: Elektryczne zabezpieczenie kompa

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 10:30:39 MET

Użytkownik "-DraconuS-" <draconus_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Hi

> Dowiedzialem sie, ze na jakiejs uczelni, padla cala szafa krosownicza
> wartosci 100k zl, chroniona przez UPS wartosci 10k...
> Wiec podobno z tymi zabezpieczeniemi jest tak, ze pala sie ostatnie ;)

Jeśli jest jak piszesz że nawet te najlepsze upsy nie daja rady to niewiem ,
ale z tego co czytałem to te upsy z rodziny on-line fizycznie separuja
napiecie zasilania od tego wyjsciowego wiec nie mam pojecia jak to sie moze
dziac że moze ulec uszkodzeniu taki komputer. Co do kolegi który miał upsa
to byc moze nie mial on nowoczesnego upsa typu online lub interactive a one
mogą zawieść czyli nawet nie zdążył się przełączyć na zasilanie z bakteri .
Ja mam takiego merlin gerin pulsar es8+ ale skończyła mu się bakteria i lezy
w szafie ;-( , w sumie to tylko raz się przydał jak wylaczyli U tospokojnie
sobie wyłączyłem kompa.
pozdr
tomekn