Prędkość wiatraczka i start kompa

Autor: Piotr Leśko (tezfakt_at_o2.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 23:46:47 MET

Nigdy jeszcze nie pisałem na tą grupę, ale czytuje ją od dawna, w związku z
tym chcialem przywitać wszystkich ;)

Mój problem polega na tym, że zainstalowalem wszystkie bajery do chłodzenia
kompa wodą ;) , ale po zmontowaniu wszystkiego okazało się, że komp nie
odpala. Udało mi się odkryć winowajcę, a jest nim płyta główna. Działa to
tak, że jak płyta nie dostanie sygnału że wiatraczek ma obroty (tylko w
momencie startu kompa, bo potem mozna go zatrzymac a pc dalej działa) to po
2 sekundach wyłącza zasilanie ;)
I w związku z tym moje pytanie, czy da się jakoś oszukać licznik obrotów ? W
ten sposób żeby nie bylo szumiącego wiatraka a komp sie odpalał.
Czy może istnieją jakieś zworki na płycie przez które da sie to wyłączyć ?
 Płyta to : ECS K7VTA3 ver 3.0, procek AthlonXP

Z góry dzięki za jakies podpowiedzi i pozdrawiam.