Pytanie o wymiary...

Autor: Moriturus Sav Koog (anubis_at_ks.k.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 10:20:38 MET

Wit-Aj!Cie.

Mam taki maly problemik:))

Czy ktos moze wie z was gdzie moge znalesc wymiary (najlepiej projekty
AutoCAD'a) cdromu,plyty glownej,kart rozszerzen,zasilacza i plytki tej
ktora idzie na porty na plycie.

Tylko prosze bez rad typu - zmierz sobie sam:)

Wiem ze tego sporo ale czas mnie goni a w sieci to poszukiwania jak w
stogu siana. A jak zarzucam google to zamiast igly znajduje cale
kilkogramy szpilek lub traktor:):)

Z gory dzieki za pomoc.

--
Ach, Dżabbersmoka strzeż się strzeż!/ Szponów jak kły i tnących szczęk!
        Płomiennooki Dżabbersmok/ Zagrzmudnił pośród srożnych skał