Re: Polskie Litery w trybie Ms-dos

Autor: TomaSz. (tomszab_at_hoga.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 09:43:06 MET

: Mam problem otoz nie mam polskich liter pod windowsem w trybie msdos i
: probowalem juz zmieniac keyboard4 na 2 i odwrotnie i nic nie pomaga ktos
ma
: moze jakies pomysly aha zainstalowalem czystego Dosa i tez nie mailem tych
: literek - kiedy byly a teraz nie ma.

Ja mam tak w plikach i wszystko hula.
Sprawdź, czy masz na dysku pliki, do których
odwołują się zapisy w poniższych plikach, oraz,
ich ścieżki, tzn.: ega.cpi, keybrd4.sys itd...

AUTOEXEC.BAT
mode con codepage prepare=((852) C:\WINDOWS\COMMAND\ega.cpi)
mode con codepage select=852
keyb pl,,C:\WINDOWS\COMMAND\keybrd4.sys

CONFIG.SYS
device=C:\WINDOWS\COMMAND\display.sys con=(ega,,1) <--to dotyczy trybu
graficznego
Country=048,852, C:\WINDOWS\COMMAND\country.sys

TomaSz.