Re: Zasilacz FEEL 300 lub 400 W

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 23:43:48 MET

mam feela 300W, ale podobno nie jest "z gornej polki". ja kupilem bo nie
mialem innego wyjscia. mam go 2 miechy i na razie zadnych wad nie
zauwazylem. ma dobrze dopasowane obroty wiatraka, tzn (nie wiem jakie ma
ogroty, ale prawie nieslyszalne) nie slychac go, a przy ok 60st temperatury
procka przy zamknietej budzie wlaczaja sie wieksze obroty, no i jest troche
glosniejszy.
mam AXP1600+, Soltek SL75DRV4, Seagate barracuda120GB7200, GF4 Ti 4200,
dwie sieciowki, cd, cdrw.
chodzi spoko. nie narzekam. dalem za niego ok 70m zyla. na wiecej mnie wtedy
nie bylo stac.
pozdro, tequila

--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!