Re: pytanie o internet przez chello

Autor: Castrol (jacek_01_at_wywalto.poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 23:28:29 MET

Użytkownik "robertp" <robertpla_at_polcard.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Sam mam chello i z doswiadczenia (swojego i znajomego) wiem dokladnie jak to
jest.

Pomimo tego ze jest limit 15Gb na miecha to po przekroczeniu tego
automatycznie ci nie spowalniaja lacza.

Oni monitoruja po prostu siec ale mojemu znajomemu dopiero obnizyli transfer
kiedy mial przekroczene 30 Gb!!
Fakt ze w nastepnycm miesiacu juz mu obnizyli po 17 -18 Gb ale to bylo
efektem tego poprzedniego miesiaca, po prostu chello mialo juz na niego oko
:)

A normalnie on przekracza ten transfer i nie ma zadnych problemow

Zreszta ja osobiscie sam sciagam troche filmow z netu, przy kompie jestem
praktycznie non stop z racji swojej pracy i nigdy mi sie jeszce nie udalo
zblizyc do granicy 15 Gb

Pozdrawiam
Jacek