Drugie pytanie o FDD

Autor: Andrus (manpowered_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 23:01:49 MET

Witam

mam FDD pod PCIMCIA od laptopa Compaqa ale mój laptop ma podpinany zewnetrzy FDD pod specjalne gniazdo którego to FDD nie mam a mam tylko ten pod PCIMCIA. Jak podłaczam ten pod PCIMCIA to wykrywa automatyczne go i w menadzeże urządzeń ustawia w kontrolerach stacji dyskietek obok kontrolera standardowej stacji dyskietek kontroler stacji dyskietek Compaqa czyli ten co podpiąłem. Wszystko jest cacy tylko jest konflikt ponieważ używa on tych samych przerwań i ustawień co standardowy kontroler stacji dyskietek. Co mam zrobić żeby stacja FDD pod PCIMCIA zaczęla mi działąć ? jak ustawić pzewania i gdzie to zrobić ? Teraz pracuje na przerwaniu 6. próbowałem skasowac standard. kontroler stacji dyskiet. ale przy ponownym właczeniu kompa sam go ponownie instaluje. co zrobić. System to win 95

Dzięki serdeczne za odpowiedzi i pozdrawiam

Andrus