Firmware do Philipsów

Autor: orzeszko (tomaszorzech.no.spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 21:09:20 MET

Witam!

Zidentyfikowałem swoją nagrywarę jako HP 9340i (ale do końca nie jestem
pewnien). W każdym bądź razie jest to Philips CDD 4801. No i problem -
sprowadziłem sobie flasha i firmware 1.8. Flash rozpoznaje moja nagrywarkę
jako "supportowaną" ale nie pozwala na flash. Podejrzewam, że da się to
zrobić z wersji 1.5 a ja mam 1.1 I tu pies pogrzebany - skąd wziąć ten
firmware - szukam w guglach i nic...

--
orzeszko