Re: duron(1G_morgan), a kt133

Autor: Ugur (jod27_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 19:18:52 MET

Użytkownik "Ugór" <jod27_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> czy komuś z was udało się uruchomić durona z rdzeniem morgan (1GHz) na
> płycie z czipsetem via_kt133. Umnie na abicie kt7_raid, z najnowszą edycją
> biosu(kt7a9_11/2002) komp niestartuje i wcale mnie to niecieszy. Może
macie
> jakieś pomysły, doświadczenia czy wkońcu przejscia:) na tym nieprzyjaznym
> gruncie:)? byłbym wdzięcznym ich odbjorcą:)
>
> pozdrawiam
> Ugur

i nadal nic:(
ale, mam pewną hipotezę - przypuszczam, zakładając że procek jest sprawny,
że może zatym stać zbyt małej mocy zasilacz (200W).
Dokładniej wygląda to tak: po nacisnięciu POWER'a uruchamjają się wjatraczki
i po chwili również twardziel, żadnych dzwięków z głośniczka, monitor
niereaguje, ale procek(d1000morgan) się nagrzewa?!
Wkładam d700 i wszystko cyka cacy:), coprawda niebezproblemów - parę
razy(mimo resetów biosu) miałem "nieudane inicjacje" - ale tu przynajmniej
był dzwięk z głośniczka - wyrażnie mozna było zaobserwować tą pierwszą faze
"załączania"

myslicie że jest coś na rzeczy z tym zasilaczem?

pozdrawiam
Ugur