Re: Problem z dyskiem (błąd MBR).

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 17:38:58 MET

oBiAd napisał(-a):

> a może w MBR jest jakiś virek - fdisk /mbr - może to pomoże, ponadto
było robione i ciągle to samo

> co z próbą utworzenia partycji pod chodzącym systemem z serii NT ?
WinXP wogólenie widzi tego dysku, ani nawet programy z cyklu Partition
Magic, natomiast pod Win98SE jest widziany tylko przez te programy, ale
nie można utworzyć partycji(#write error)

> no a potem to chyba faktycznie tylko fdisk linuxowy :)
opaliłem instalke Linuxa i odpaliłem DiskDruid-a, ale wywalił on błąd:
No drive found
An error has occuread - no valid devices were found an which to create
new file system. Please check your hardware for the cause of this
problem.

> więcej pomysłów nie mam ...
ja też :(

--