stery do live --ktore?

Autor: gloin (tantaloc_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 15:59:04 MET

Hi
czy ktos jednoznacznie moglby powiedziec ktore stery do live 5.1 sa najlepsze
tj. na ktorych karta gra najladniej:) - ot takie glupie pytanie ;)

Pojawiaja sie co jakis czas jakies stery do audigy ktore ponoc mozna zapodac
do live'a (najczesciej na stronie azjatyckiej creative'a) i mam problem czy
warto zapodac kazda kolejna nowa wersje :(

Chodzi mi o polecenie wersji sterownika, a najlepiej daty.. i jak to jest z
tymi sterami do audigy? czy mozna je stosowac do live?czy creative uaktualnia
stery do live? za wyjasnienia bede wdzieczny

p.s. inna sprawa - mam plyte epoxa na kt333 z dzwiekiem 5.1 zamknietym w
ukladzie realteka - sluchal ktos tego, jak to ma sie do live'a?
dzieki i pzdr gloin