Re: Kilka pytan

Autor: yeeezooo (yeeezooo_at_gazeta.BEZSPAMU.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 15:18:36 MET

od celerona 800MHz intel stosuje fsb=100MHz, ponizej 66MHz wiec napewno
ram pc100 ci wystarczy jednak przy podkreceniu musisz pamietac iz wzrasta
rowniez f na agp(normalnie 66 MHz) i pci(normalnie 33MHz) zobacz czy masz
dzielnik na agp np 2/3 inaczej jezli poslesz 100MHz na agp to karta moze
nie wytrzymac zorientujesz sie po zwisach systemu ;) a co do celeronow to
nie radze dawac wiecej niz fsb=100MHz musisz eksperymentalnie zobaczyc czy
pojdzie, f na pci zobacz w instrukcji jaka bedzie przy 100MHz nalezaloby
tez podniesc napiecie na proca ale niekoniecznie ja mam asusa p2b i
300A_at_450 bez bolu ale wiadomo 300A krecil sie dobrze i o czywiscie
pamietaj ze celki z fsb=100 np baleron800 sa w fcpga a nie ppga wiec rozne
gniazda procesora ale sa przejsciowki jednak jak u ciebie to wystarczy cos
do 800MHz lub zmiana plyty jezeli chcesz isc dalej z duchem techniki ;)
 --
 Wyslano z forum elektronicznego: http://www.elektroda.pl/rtvforum