Re: Plyta glowna - AMD - wypas.

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 13:21:30 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Szkoda tylko, ze wykonanie plyty jest kiepskie, problemy z pamieciami i
> kartami sieciowymi i kupa innych problemow. Szczegoly w FAQ abit kt7 oraz
> w archiwum.

Wiem , nawet problemy z usb były itp tylko jak się nie umie ustawić płyty to
tak już jest , jak znaczna część problemów grupowiczów z np athlonami xp to
nie ustawiona magistrala na 133 to wybacz ale nie przyjmuje do wiadomości co
piszesz . Pamietam jak płakali na tej grupie ludzie którym nie działały
drukarki i skanery na usb sam tego doswiadczyłem ale w ostatecznosci
napisalem do abita i zmiana jednej opcji w biosie zmienila cala sytuacje .
To co piszesz to jest jak z tymi ecsk7s5a tamtymi czasami bardzo duzo ludzi
kupowalo te plyte wkładali jakieś stare pamieci i próbowali pchać to w plytę
a co do pamieci to na stronie abita mozesz sobie poczytac co , jak i gdzie
możesz to wsadzić , ale jak sie nie zna angielskiego lub sie nie chce czytac
manuala to trudno . Wybacz ale abit nie produkuje płyt które sie odpala w
"defaulcie" i jest ok . Jak chcesz żeby Ci działało od ręki to polecam
ecsk7s5a (z całym uznaniem dla prostoty tej płyty) chociaż pamietaj o
magistrali 133 jak nie bedzie Ci wyświetlało athlona xp . ;-)
pozdr
tomekn