Re: Athlon 2000+ box i temperatura

Autor: Trinity (trinity1_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 13:18:52 MET

> Jaka macie temperature na Athlonie 2000+ boxowym ?? Ja mam 60-65 stopni a
jak
> zaczynam w cos grac to nawet ponad 70 !! Czy to normalne bo wydaje mie sie
ze
> raczej nie !!!
> Pozdrawiam

mialem identycznie jak mialem boxowy cooler - a jak kompa postawilem przy
kaloryferze to nierzadko bylo ponad 80 stopni (okolo miesiaca) i nigdy nie
bylo zwisu (max to 83 stopni - info wg easy tune dolaczonego do Gigabyte
ga7vaxp) jak zmienilem wentyl na Volcano 7+ to temperaturka na srednich
obrotach collera - okolo 46 stopni