Re: jaka p³yta

Autor: Von (von_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 12:20:19 MET

Mam ten sam dylemat. Wczesniej myslalem o nForce2, ale wg mnie cena jest
troche za wysoka.
Co prawda testy dotycza wersji Ultra, ale mozna sobie wyrobic zdanie:
http://www.sharkyextreme.com/hardware/motherboards/article.php/1593971
http://www.tomshardware.pl/mainboard/20020905/index.html
Zdecydowalem sie na MSI KT4V, ale jezeli znajde na gieldzie ASUSa w podobnej
cenie, to sie jeszcze pewnie zastanowie.

Pozdrawiam

Vo