Procesor?

Autor: Informer (informer_at_o2.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 11:08:15 MET

Witam wszystkich!
Pytanko moze banalne, ale mysle, ze wiecie ode mnie duzo wiecej na ten temat
i cos mi poradzicie.
Jaki warto teraz kupic procesor? mam plytke ecs k7s54a... Oczywiscie upgrade
biosu lub nawet zmiana plytki wchodzi w rachube... po prostu nie chce sie
wpakowac w zly zakup. Poradzcie.
Pozdrawiam

Informer

ps nie jest mi to potrzebne do gier... ale do rownoczesnej obslugi takich
programow jak DW, Fireworks, (lub Photoshop) Word ... generalnie narzedzi do
tworzenia stron... Chodzi mi o to by dzialalo to szybciej - mam duronka 600
i troszke narzekam :)