Re: Epox EP-8K92A (co w pudełku?)

Autor: Patryk Szajer (bayer_at_tio.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 10:48:51 MET

Użytkownik <aggaz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> poważnie pod uwagę. Mam dość dobre zdanie o tej firmie. Nie rozumiem tylko
> dlaczego mało kto sprzedaje płyty firmy Epox, a testach wypada
przeciętnie. Mam
> najnowszego CHIPa i tam 8RDA+ plasuje się dopiero na 13 miejscu. To taka
mała
> dygresja.

testow chipa nie nalezy brac na powaznie, poszukaj porownan na inecie.
owszem malo firm ma w swojej ofercie epox`y. wiaze sie to z kilkoma mysle
czynnikami
1. jeden dystrybutor na polske - pronox
2. wiekszosc firm idzie na ilosc i cene, dlatego najczesciej mozna dostac
np. ecs`y
3. epox byl do niedawna troche w cieniu, jednak ostatnie jego dzieci okazaly
sie byc przebojem, a wiekoszosc nie nadaza za orienotowaniu sie co w danej
chwili jest na topie

...no dobra, juz wystarczy. nie zanudzam, bo dostane zaraz odpowiedz "ntg -
idz se na pl.sci.filozofia" ;)

pozdr
bayer