Re: Epox EP-8K92A (co w pudełku?)

Autor: Patryk Szajer (bayer_at_tio.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 10:23:13 MET

Użytkownik <aggaz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy Twoim zdaniem warto kupić epox`a 8k9a2+. Chciałbym znać jego zalety

hmmm...
moze tak:
zakupienie przeze mnie tej plyty zwiazane bylo z potrzeba posiadania czegos
stabilnego, na czym mozna troszeczke popodkrecac, a najwazniejszy dla mnie w
chwili zakupu byl fakt iz posiada ona kontroler raid gdyz mialem "troche"
urzadzen do podlaczenia(zakup kontrolera w postaci karty pci jest calkowicie
nieoplacalny). jesli jednak nie potrzebujesz raid`a, polecam epox`a 8rda+.
to naprawde dobra plyta a w dodatku tansza niz 8k9a2+ (nawiasem mowiac
zmienilem 8k9a2+ na 8rda+ wlasnie jakis miesiac temu).

pozdr
bayer