Re: Wentylator ZALMAN CNPS 6000 AlCu ???

Autor: Apophis (apophis_at_gazeta.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 10:00:39 MET

"Bartosz Kwiecień" <bkwiecien77_at_wp.pl> wrote in message

> Co sądzicie o tym wentylatorze ?
> Mam Athlona 1800 i wydaje się że ten coolerek jest wystarczający.
> Lepiej kupić Volcano 9 czy Zalmana ?
> Cena do zapłacenia za ZALMANA to 85 zł - nie za dużo ????

Jakies poltora tyg. temu mialem podobne pytanie.
85zl? A za nowy czy uzywany ? Box czy OEM ?
Mi w sklepie za nowy oem proponowali 95zl.

Wybralem coolera Spire FalconRockII za 45zl, prawie tak samo cichy jak Zalman i do tego z
zapasem wydajnosci az do Athlona XP 3000+. Natomiast ten Zalman max do AXP2100+ dalej juz
klapa, za slaba wydajnosc.

A.