Potrzebny adapter PCMCIA na COM!!!!!!!!

Autor: Jaro (jzajac_at_stud.ics.p.lodz.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 08:44:21 MET

Witam!
Mam następujący problem. Potrzebuję kupić adapter PCMCIA na port szeregowy
COM. Ważne jest, aby były sterowniki do tego pod DOSa. Jeżeli ktoś ma
dostęp do takiej karty proszę o kontakt.

A może ktoś zna inne rozwiązanie aby w laptopie był dostępny COM pod DOSem,
którego nie ma.:)
 Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Proszę o kontakt z
okolic Łodzi, ponieważ chciałbym przed zakupem sprawdzić czy urządzenie
spełni moje oczekiwania.

Pozdrowionka
Jaro
jaro_27_at_wp.pl