Re: Sterowniki WDM do karty TV - TRACE CIERPLIWOSC

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 07:45:23 MET

> Tylko jest jeden zonk - WinDVR wymaga sterow WDM. Producent karty w
ksiazce
> dolaczonej do tejze karty tv pisze ze jesli chce sie uzywac sterow
WDM mozna
> zainstalowac na w98se stery od w2k.
> Zrobilem tak z pewna obawa. Po instalacji WDM powinny sie pokazac 4
> urzadzenia (WDM video Capture, WDM Audio Capture, WDM TV Tuner i WDM
> Crossbar) a tymczasem pokazaly sie tylko dwa (Video i Audio
Capture). No i
> zrobila sie kaszana. Mimo odistalowania sterow po restarcie komp
ciagle
> instalowal sobie stery WDM ktore nie dzialaja. Po pewnym czasie
udalo mi sie
> wybrnac z sytuacji i w tej chwili sa stare stery (Brooktree
Video/Audio
> Device).
>
> Moje pytanie jest takie. Czy na W98SE mozna bez problemu
zainstalowac stery
> do karty Prolink Play TV Pro (na BT878) tak aby ten pieprzony WinDVR
> chodzil. Jesli tak to jak ??

Prawdopodobnie można (tak jest w kartach AVER), ale trzeba CAŁKOWICIE
usunąć ślady sterowników VfW, pliki *.INF, *.INI. Prawdopodobnie w
katalogu WINDOWS oraz INF. Na stronach AVERA jest opis jak to zrobić w
przypadku ich kart. AVER ma nawet specjalny program do tego, ale tylko
dla ich kart.
Bez tego system po restarcie będzie sobie sam instalował sterowniki
VfW.
W mojej opini sterowniki WDM w Windows 98SE (tylko 98SE!!!) są
stabilniejsze niż VfW.
Józef