Re: AVERTV STUDIO NICAM303 vs. PROLINK PLAY TV HD

Autor: Marcin Lewandowski (m_l_at_remove.op.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 01:05:51 MET

misiek1002_at_poczta.onet.pl wrote:
> No ale czy to bedzie dzialac na XP ??

Tak.

> I jak z oprogramowaniem, jakoscia kanalow ??

Ostatnia wersja oprogramowania avera jest naprawdę dobra. A poza tym do
kart z bt878 jest sporo innego oprogramowania.

> Po wole dac 250 zl za np. Aver studio i miec porzadna jakos, niz
> 65 zeta za jakis shit :P

Dlaczego uważasz, że aver studio to porządna jakość? Nie słyszałem aby
nowe avery były lepsze od tych starszych. Po prostu są reklamowane jako
lepsze aby ludzie wymieniali stare na nowe.

--
Marcin Lewandowski < m_l małpa op dot pl >