Re: wydajność

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 18:40:56 MET

Grupowicz Jaged napisal cos takiego :

> Co może być przyczyną słabego (tak sądzę) wyniku w 3dMark 2001. W
> teście D3D Pure Hardware (standardowy) wyszedł mi wynik 5109. Po
> instalacji najnowszych sterowników do grafy i via 4in1 wynik
> podskoczył o ok. 100 pkt. Według mnie powinno na tym sprzęcie być
> ok. 7000. Athlon 2000 XP, Epox 8K5A, 256 DDR Kingstone, Radek
> 9000, 40 GB Barrakuda, Pozdrawiam Jaged

posiadam prawie identyczna konfiguracje z tym ze wszystko siedzi na MSI kt3 ultra2 i mniej
markowe pamieci, aczkolwiek moj wynik to ok 7200, zobacz czy nie masz w ustawieniach karty
lub samego 3dmarka wlaczonej opcji filtowania, sprawdz.

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;