Re: szukam porady HP deskjet 3325

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 18:24:39 MET

Kuba. wrote:

> dzięki za link i radę
> wczoraj wydrukowałem 3 kartki a dalej nie chciała drukować
> postaram się o pojemniczki i wybadam czy ta metoda z podmianą działa
>
> Kuba.

słabo wam idzie. NA stronie internetowej pana Siwka z Piekar sląskich, który
sprzedaje tusze, (wiecej nie pamietam) jest gdzieś opisany sposób jak
oszukać drukarke. Dokładnie to cośtam trzeba zakleić i wtedy drukarka
policzy stary tusz jako nowy (inny kardrige). To chyba trzeba ze 3 razy
powtórzyć - nie pamietam. Pamietam natomiast ze instrukcja dotyczy hp5550 -
ale tusze chyba są podobne, i metoda (moim zdaniem) powinna być skuteczna.
ToMasz