Re: jak popsuc plyte glowna

Autor: Zbyszek T. (abcd_at_efgh.com)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 17:22:31 MET

> mozna ja odlaczyc w trakcie upgradu biosu, ale bios zawsze mozna wymienic
:)
> włożyć noż w agp - tak jak ktos sugerowal - fajny pomysl, ale chyba troche
> za brutalny

Mam nadzieję, że podczas tych operacji któryś z elementów skopci się na
węgiel albo pójdzie z niego dym, tak, że nigdy go nie doczyścisz, ani nie
pozbędziesz się smrodu spalonej elektroniki - wtedy dystrybutor cię
zwyczajnie wyśmieje, czego ci szczerze życzę. Ale nie sądzę, żeby zrobiło to
na tobie jakiekolwiek wrażenie (poza stratą płyty) - już tyle osób tutaj cię
wyszydziło, a ty niewzruszenie walisz swoje "riposty" na poziomie
dziesięcioletniego dziecka, które nie potrafi wymyślić niczego poza "sam
jesteś głupi". Człowieku - jesteś poprostu żałosny. Jeszcze chyba nie
spotkałem nikogo tak bezkrytycznie podchodzącego do swojej osoby - każdy
inny, nawet po palnięciu takiej głupoty, gdyby został skrytykowany tak jak
ty, nakryłby się uszami i nie zaglądał na tę grupę przez miesiąc. Ale ty
tępo trwasz przy swoim i wyłgaszasz swoje "racje". Żenada...

PS.
Nigdy by mi coś takiego jak rozwalanie sprawnego sprzętu nie strzeliło do
łba, ale faktycznie jesteś mało rozgarnięty, jeżeli jedyne uszkodzenia
płyty, jakie ci przychodzą do głowy to wsadzenie noża w slot AGP (o czym
przeczytałeś; BTW, anty-gratulacje dla autora pomysłu) albo uwalenie BIOSu.