Re: jak zepsuc monitor ?

Autor: Shaggulec (shaggulec_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 15:30:45 MET

> Mam dwuletni monitor, na gwarancji, ktory ostatnio zaczal tracic na
ostrosci. W
> serwisie oczywiscie nic nie wskoram (wszystko w normie).
> Jak go nieodwracalnie zepsuc, zeby dostac nowy w ramach gwarancji ??
(wiem, ze
> podłe pytanie, ale na zakup nowego mnie na razie nie stac, a przy tym sie
juz
> siedziec nie da...)

Stary masz mocno głupawy tok rozumowania, jeżeli monitor traci na ostrości
to jest to wada i nie musisz go psuć, bo już jest zepsuty. Jak nie potrafisz
powiedzieć o co ci chodzi w serwisie to może napisz na kartce swoje
zastrzeżenia co do monitora i im ją pokaż :) , ewentualnie stój tak długo w
serwisie, aż ktoś się nad tobą zlituje. Może pomoże ci ten ci cytat z
którego ja kiedyś skorzystałem i jak na razie wszystko jest ok: "Jeśli
lekkie rozjechanie na ostrości, to można pokręcić potencjometrem przy
trafopowielaczu, powinny być na nim dwa;jeden 'focus' a drugi 'screen';
kręcić tym co pisze 'focus' - z reguły ten wyżej.Trafopowielacz to taki dość
duży element, z reguły czarny, z którego idzie kabel wysokiego napięcia na
kineskop, chyba znajdziesz :)"