Re: jak popsuc plyte glowna

Autor: pierwek (pierwek_at_o2.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 14:23:30 MET

> Otóż sam
> pracuje w serwisie ...
To oznacza tylko że jesteś palantem do kwadratu...

>A wracajac do sprawy tej plytki od abita nie dostalem za free, za
trzyletnia
> gwarancje tez sie placi slone pieniadze.

Idąc tokiem twojego "rozumowania" (czy ktoś kto nie mam mózgu rozumuje)???
hmmm
Nieważne....
Będę musiał jakoś tak uszkodzić moje dwuletnie auto z trzyletnią gwarancją
(wykupiłem sobie extra) żeby wymienić auto na nowe. Może wezmę sobie jakiś
nowy model i inny kolor?
Zapłaciłem słono za moją trzyletnią gwarancje to niech frajerzy podstawiają
nową bryczkę. Pan płaci Pan wymaga.

Utwierdziłeś mnie w przekonaniu że jesteś wyjątkowym burakiem.