XP i dwa razy gorsze transefry po LAN niz pod 98. Pomozcie.

Autor: Przemek (zamii_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 14:10:47 MET

Witam
Sorki jesli to NTG ale na grupach zwiazanych z Win Xp nie znalazlem
odpowiedzi.
Mam nadzieje ze tutaj mi ktos pomoze.
Moj problem jest nastepujacy

Zauwazylem u siebie dziwna rzecz i narazie nie moge dojsc, czym moze to byc
spowodowane. Otoz mam postwiony serwer FTP. Po zainstalowaniu Win XP Pro,
transfery spadly mi o polowe niz pod 98. Probowalem juz roznych sposobow:
ustawialem na karcie pol, pozniej full duplex, wylaczylem Qos i nic. Dalej
to samo. Moze ktos wie co to moze byc, bo ja juz nie mam pomyslow.
Zostaje mi jescze sterownik do karty, ale nie wydaje mi sie zeby to byla
jego wina, bo zarowno ten z Xp jak i na CDo od mojej plyty glownej jest taki
sam, przynajmniej nazwa :)
W zeszlym roku, jak mialem Xp bez servis packa wszytko bylo ok, dopiero
teraz po zainstalowaniu Xp z SP1 transfery siadly.
Prosze o pomoc, tylko nie mowcie zebym wrocil do poprzedniego XP :)

Moj sprzet to ESC K7S5AL, ale do tej pory bylo wszystko ok, takze nie wydaje
mi sie ze to wina sprzetu.

Prosze o pomoc
Przemek.