Re: jak zepsuc monitor ?

Autor: JanuszHor (jhr_at_zwm.punkt.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 12:55:10 MET

Użytkownik <zepsujmonitor_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
: witam !
: Mam dwuletni monitor, na gwarancji, ktory ostatnio zaczal tracic na
ostrosci. W
: serwisie oczywiscie nic nie wskoram (wszystko w normie).
: Jak go nieodwracalnie zepsuc, zeby dostac nowy w ramach gwarancji ??
(wiem, ze
: podłe pytanie, ale na zakup nowego mnie na razie nie stac, a przy tym sie
juz
: siedziec nie da...)
: --
: psuja

najlepiej młotkiem ,może być siekiera walnij go z przodu skutek murowany
JanuszHor