Re: jak podkrecac 1700+?

Autor: pzi (pzi_at_wytnijto.gazeta.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 12:30:00 MET

"headmaster" <dedkam_at_poczta.onet.pl> wrote:

> dzieki wielkie, ale niestety mam chyba stepping A. odpalilem
> program
> CPUInfo i pokazal mi nastepujaco
> Family.Model.Step: 6.8.1
> Jezeli mam ten steeping A to do ilu moge go podkrecic??

nie wiem jak cpuinfo ale ten programik: http://www.cpuid.com/download/cpu-z-116.zip
pokazuje w moim przypadku tak samo jak u ciebie 6.8.1 ale oprocz tego
jest tez revision (w moim przypadku B), sprawdz u siebie

jesli masz stepping A to nie podkrecaj tak radykalnie jak podalem
w poprzednim poscie ale powoli, co 5 mhz i sprawdzaj czy jest stabilny

--
pozdrawiam
pzi