[prawo] kupno monitora-drgania dolu ekranu

Autor: keMoT (tjm_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 12:00:41 MET

Zamowilem monitor Hyundai Q790D (nie mieli na skladzie wiec musialem dac
zaliczke 50zl) i...
Przy odbiorze stwierdzilem, ze dol lekko drga ( paek narzedzi). Pomimo
wylaczenia sasiadujacych monitorow i rozmagnesowania wada zostala (mniejsza
ale jest), oprocz tego czasem obraz lekko skoczy. Kiedy powiedzialem ze chce
inny pani zrobila wielkie oczy i stwierdzila ze on jest dla mnie i musze go
wziac ewentualnie jesli serwis stwierdzi usterke to wymienia.
Dodam, ze obok sta; Q770D i tam obraz nie drgal.
Co radzicie? Na co moge sie powolac zeby mi nie powiedzieli ze to sie miesci
w normie?

--
pozdrp keMoT
tjm_at_go2.pl