Re: Epox EP-8K92A (co w pudełku?)

Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 25 Mar 2003 - 11:44:41 MET

> Witam Grupę
>
> Co Epox dorzuca do powyższej płyty (wydaje mi się że dostałem ją w zestawie
> bardzo okrojoną)?
>
> Mam tylko jedną taśmę IDE, śledzia z gameportem sterowniki i instrukcję (wg.
> której nie mogę w 100% określić co tak naprawdę powinno być)

Mam pytanie trochę innej natury. Zastanawiam się nad kupnem płyty Epox 8RDA.
Wszedłem na stronę producenta i widzę, że te dwie płyty są do siebie podobne.
Chciałem wiedzieć czym się kierowałeś, że kupiłeś akurat tę płytę.
A instrukcją bym się nie przejmwał, bo częśto nic z nich nie wynika, są
anonimowe. Podobnie jaqk zawartością. Spotkałem się z różnymi płytami i
ostatnią rzeczą jaką bym brał pod uwagę jest t, że ktoś coś wyciągnął z pudełka.
Pozdrawiam
Krzysiek