Re: Specyfikacje techniczne AMD i intel

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 10:53:43 MET

On Tue, 25 Mar 2003 10:40:20 +0100, Dawid Partyka wrote:

> Jak już szybciej pisałem musi to być w języku polskim. Gdyż z innymi
> językami jest krócho umnne.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
z polskim - niestety - też :(

Nie łudź się, że gdzieś znajdziesz dokładną specyfikację procesorów po
polsku - komu chciałoby się tłumaczyć (i po co ?).
Ale jeśli nie wiesz, jak działa procesor, to nawet z artykułów po polsku
niewiele zrozumiesz...

PDF u AMD i Intela Twoim przyjacielem ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!