Re: Hub USB - jaki zastosować?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 20:32:41 MET

> Może pytanie jest śmieszne, ale nie używałem dotąd hubów USB.
> Potrzebuję podłączyć urządzenie (karta radiowa) 10 metrów od komputera.
> Łączę kablem ok. 5 m od komputera do huba, a potem znowu kablem do
> urządzenia.
> Czy powinienem użyć huba aktywnego - z własnym zasilaniem?

Tobie nie jest potrzebny HUB USB tylko wzmacniacz sygnalu (czyt. przedluzacz
ze wzmacniaczem). HUB USB pozwoli ci podlaczyc wiecej urzadzen wiec nie wiem
do czego moze ci sie przydac ...

Jezeli ta twoja karta radiowa ma port w standardzie USB 1.1 to potrzebujesz:
kabel USB 5m i jeden wzmacniacz sygnalu (z kablem o dlugosci 5m)

Dodatkowo dobrze by bylo wiedziec jakie wymagania pradowe ma twoja karta
radiowa ??? (czy ma wlasne zasilanie czy korzysta z portu USB ???)