Najlepsza drukarka?

Autor: Tomasz Sapalski (tsapalBezSpamu_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 09:13:16 MET

Witam wszystkich,
czytając grupę można często znaleźć podpowiedzi do zakupu tanich drukarek
atramentowych.
Dodatkowo chodzi o to, żeby była niedroga w eksploatacji.
Królują w odpowiedziach drukarki HP, albo Lexmarka (jeśli się ktoś nie boi).
Tymczasem ja nie widzę alternatywy dla drukarki Canon i320 (285zł),
http://www.esc.pl/index.phtml?id=cennik&group=11&PHPSESSID=f6b8aca8daf14036b
f5bd9fabb330150
do której czarny tusz kosztuje 15zł (kupowałem ostatnio), w dużym sklepie
22zł (www.balta.pl).
Porządna firma, drukarka też niezła, nic nie trzeba napełniać, nabijać.
Czy tylko ja widzę taką konfigurację, czy może jest jakiś haczyk, którego
nie dostrzegam?

Saper