samsung- dysk manager

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 20:41:42 MET

witam
niedawno pojawily mi sie bad sectory, no i wlasnie na dobra sprawe nie wiem
co z nimi zrobic.jest to dysk samsunga 4 gigowy (sv432A), postanowilem
sciagnac dysk managera i tu pojawil sie problem : chcialem go sciagnac ze
strony producenta, tam musialem wpisac jego symbol i numer seryjny, wielkie
bylo moje zdziwienie gdy po chwili przeczytalem ze niema dla tego dysku
managera firmowego, a inne zrodla mowia ze takowy jest, nawet na tej samej
stronie napisane jest ze menagery sa dla dyskow wyprodukowanych po roku 96.
teraz juz sam nie wiem co z nim zrobic?
czy ktos wie, czy dla tego dysku producent wypuscil menagera czy nie, skad i
jak go sciagnac????
i drugie pytanie: pomyslalem, ze bad sectorow pozbede sie uniwersalnymi
narzedziami, np.norton disc doktorem. tylko ze na dobra sprawe nie wiem jak
dobrze to zrobic?
czy formatowanie dysku nie zlikwiduje efektow pracy ndd??
TIA

pozdrawiam