Dwa kompy i to samo (blad klawiatury). HELP

Autor: Jacek (jacckkee_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 08:17:30 MET

Mam dwa komputery. Jeden kupiony kilka miesiecy temu (MSI KT3Ultra, Athlon
XP2100, DDR 512/333, SBIV 80G, Prolink GF4MX440, Win 98SE) i drugi kupiony w
tym tygodniu (MSI KT3V, XP1800, DDR 256/266, Samsung 7200obrotow 80G,
Gainward GF4MX440, WinMe) i oba maja jakis feler, albo ja tego nie umiem
ustawic. Oba kompy lacza plyty MSI i co jakis czas po restarcie systemu
wyskakuje blad wejsc PS2 (albo mysz, albo klawiatura). Jest taki komunikat,
zeby sprawdzic polaczenie tych gniazd, bo komp nie widzi tych urzadzen.
Zdarza sie to raz na okolo kilkanascie/kilkadziesiat razy. Zdarzylo sie to
komus na plytach MSI. Moze to blad biosow? Poradzcie cos.
Pozdrawiam.