Re: Czy pada dysk? firmy MAXTOR (dlugie i B. PILNE!!)

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 07:25:29 MET

Użytkownik <nt5_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Zapomnialbym - komp przez caly czas (tzn. od 2 tyg.) chodzil bez jednej
> bocznej scianki od strony gdzie sie wsadza do slotow karty rozszerzen na
> pl.gl.- az tu zamknolem i wlasnie wtedy sie zaczely te dziwne objawy.

Moze mu poprostu za goraco otworz obudowe i zobacz czy problem nadal
wystepuje, ale ja stawialbym na zlaczke zasilania w dysku, wyciagnij i wloz
inna, sprawdz za pomoca jakiegos programu co czyta ze S.M.A.R.T. temperature
dysku.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,